понеділок, 16 січня 2017 р.

Вітаю з початком ІІ семестру!

Дорогі мої учні 4-А класу!

До завершення початкової школи лишився тільки один семестр! 
З одного боку, це - радісно, а з другого - трішки  сумно. Адже у травні ми підведемо перші серйозні підсумки вашого навчання. Але це все попереду. А зараз я сподіваюсь побачити ваше відповідальне ставлення до навчання, серйозний підхід до виконання класних та домашніх завдань, дружні стосунки у нашому чудовому класі. 
Так сталося, що завершувати цей навчальний рік ви будете з Ганною Володимирівною. Це - прекрасна людина, справжній професіонал своєї справи. Вона буде вашим класним керівником до кінця навчального року. Світлана Вадимівна і Любов Петрівна будуть проводити уроки рідної мови  у дітей І групи.  Я сподіваюсь, що ви будете уважними, старанними, чемними.  І у кінці навчального року я почую від своїх колег приємні слова про наш клас. Вірю, що ви  не забудете мої настанови про те, що треба ставитись з любов'ю та пошаною до всіх, хто поруч. Будьте дружніми і згуртованими. Ви - найкращі у світі! 
Люблю вас сильно:) 
До зустрічі! 
Ваша Т.Г.


Немає коментарів:

Дописати коментар