понеділок, 30 березня 2015 р.

ТЕАТРАЛЬНА СУМОЧКА МОЄЇ ПРАБАБУСІ ОЛЕНИ

З розповіді моєї бабусі ця сумочка була придбана моєю прабабусею на Далекому Сході. В ті часи це була велика розкіш і дозволити придбати таку річ міг не кожний. Але моя прабабуся Олена була великою театралкою вона часто відвідувала театр і найбільше любила антрепризи. Ця сумочка була для неї улюбленою. Коли Олена Георгіївна була у поважному віці і не могла відвідувати різні театральні вистави - ця сумочка знадобилась їй для зберігання різних коштовностей. По сьогоднішній день ця сумочка збереглася в нашій родині та відіграє великі родинні цінності і я часто розпитуюся про неї у своєї бабусі Олесі.


3 коментарі:

  1. Чудова історія! Як цікаво! Скільки ж вистав "побачила" ця сумочка разом з Оленою Георгіївною!!! . Дякуєио, Діаночко, за цікаву розповідь. Як добре, що ти розпитуєш у своїх рідних про те, що цікаво для вашої родини. Я впевнена, що твоя прабабуся була б втішена. якщо б побачила, як тобі пасує ця красива сумочка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ДЯКУЮ.Я ДУЖЕ РАДА ЩО ЦЯ СУМОЧКА ЗБЕРЕГЛАСЯ В ТАКОМУ ГАРНОМУ ВИГЛЯДІ(Я ЗАБУЛА НАПИСАТИ САМЕ ОСНОВНЕ ЩО ЇЙ БІЛЬШЕ 80-ТИ РОКІВ) І Я ПОСТАРАЮСЬ ЩОБ ВОНА ВИГЛЯДАЛА ТАК ЩЕ ДУЖЕ І ДУЖЕ ДОВГО!!!

      Видалити
    2. Ого, вік сумочки "поважний"! Справжня реліквія! Тепер таких точно нема!!!

      Видалити