четвер, 26 березня 2015 р.

Тексти пісень для нашого свята

Вся родина за столом зібралася нині,
Частування непросте є у господині

Вареники духмяні, вареники в сметані
Пахнуть і чарують, кожному смакують.

Господиня від душі гостей частувала,
вареники, ой смачні, до столу подавала.

Всі дорослі і малі в Україні знають
Без вареників смачних свята не буває.

-----------------------------------------------------------------

Українка я маленька,
Україна-моя ненька,
В неї щира я дитина,
Добра, люба та єдина.

Вірна я дочка народу,
Бо козацького я роду,
Щиро я свій край кохаю,
Краю кращого не знаю.

Так я завжди буду жити,
Рідний край буду любити,
Українцям помагати,
Україна-моя мати!

-----------------------------------------------------------------------------------

Чи я ж не українець, не козак?

І до смачної страви не мастак?

Багато я чого у світі їв,

А до макітри серцем прикипів.

Бо розляглися в ній на всі смаки

Вареники! Вареники!


Приспів:

Варенички мої, варенички мої,

Варенички мої у сметані!

Варенички мої, варенички мої,

Варенички мої кохані.

----------------------------------------------------------------------------------

Сумно, сумно аж за край...
Не дивись на мене, грай, музико, грай!
Зимно, зимно на душі...
Забирай, що хочеш, тількі залиши

Одну калину за вiкном,
Одну родину за столом,
Одну стежину, щоб до дому йшла сама,
Одну любов на все життя,
Одну журбу до забуття
І Україну, бо в нас іншої нема!

Немає коментарів:

Дописати коментар