вівторок, 27 січня 2015 р.

(Scratch) Наш помічник - Рудий Кіт

Навчаємося зі SCRATCH

Українська спільнота Scratch

Що учні вивчають і чому навчаються, створюючи інтерактивні історії, анімацію, ігри, музику та творчі роботи в Скретч? По-перше, вони знайомляться з математичними й алгоритмічними ідеями, які будуються на досвіді роботи в середовищі. По-друге, створюючи програми в Скретч, учні опановують фундаментальні алгоритмічні поняття, такі як повторення та розгалуження. По-третє, вони покращують розуміння важливих математичних понять, таких як координати, змінні та випадкові числа. Важливо, що учні вивчають ці поняття в зрозумілому і мотивованому контексті. Наприклад, при вивченні поняття змінної на уроках математики, зазвичай, учні не відчувають практичного зв‘язку з поняттям. Але, вивчаючи змінні в середовищі Скретч, учні мають змогу застосувати їх у зрозумілих ситуаціях: контролюючи (регулюючи) швидкість анімації або слідкуючи за обрахунком результатів гри, яку вони створюють. Учні, працюючи над Скретч - проектами, набувають досвіду щодо процесу проектування. Як правило, учні розпочинають з ідеї, створюють робочий прототип, експериментують з ним, отримують відгуки та коментарі від інших, у разі помилок виправляють і перероблюють його. Це безперервний процес: генеруємо ідею, створюємо проект, що призводить до появи нових ідей, які у свою чергу, ведуть до нових проектів, і так далі. Скретч формує основні навички 21-го століття, які є вирішальними для успішної самореалізації в майбутньому: творче мислення, вільна комунікація, системний аналіз, ефективне співробітництво, вільне використання технологій, безперервне навчання. Створення проектів у середовищі Скретч також допомагає учням поглиблювати рівень володіння інформаційними технологіями. Щоб вільно розмовляти англійською, іспанською або іншою іноземними мовами, потрібно не лише навчитись читати, але й писати, тобто вміти виразити себе за допомогою мови. Так само, щоб вільно володіти інформаційними технологіями, потрібно навчитися не просто взаємодіяти з комп’ютером, але й творити за його допомогою. Звичайно, більшість учнів не стане професійними програмістами, так само, як більшість із них не стане професійними письменниками. Але вивчення програмування дозволить учням більш повно і творчо самовиразитися, розвинути логічне мислення, зрозуміти роботу нових інформаційних технологій.


2 коментарі:

  1. Пані Тетяна, як з Вами можна зв'язались? Ігор Когут gory.New@Gmail.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! А що саме вас цікавить? Якщо ви хочете поспілкуватись з приводу навчання малюків інформатиці, то можна залишати коментарі до наших дописів. Ми відкриті до спілкування з усіма. З повагою, Тетяна Орлова.

      Видалити