вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Про поштові скриньки, повідомлення та що таке рефлексія?

Сьогодні у моїй особистій поштовій скриньці  серед інших гарних листів від наших учнів  знайшлося одне повідомлення, якого я довго чекала.  "Наш клас - найкращий у світі", - написала Інна. І для мене це було дуже важливим і приємним. Подумати про себе, подумати про однокласників, задати запитання, поміркувати, зробити висновки та висловити свою думку письмово. Це - велика праця для маленького другокласника. І зараз ця робота у класі "кипить". Я з задоволенням спостерігаю, як діти старанно знаходять гарні слова, формують свою думку,  чекають  повідомлень від однокласників. Стараються.  Чекають. Думають. Не бігають на перервах)))  У наших дітей відбувається рефлексія своєї діяльності, своїх стосунків з однокласниками. Це - непросто і важливо. Для мене дуже гарною ознакою було те, що серед повідомлень, які  діти написали-намалювали, майже не зустрілося образливих, неприємних, сумних. Ще деякий час ми будемо писати такі повідомлення, а потім поступово будемо вчитися проводити і усні рефлексії, з аналізом своїх дій, з запитаннями та пропозиціями. Серед повідомлень знаходяться і такі, що написані рукою батьків. Добре, що ви разом з дитиною обговорюєте шкільні події!!! Але майте терпіння переконати дитину, що повідомлення має написати учень самостійно. Я чекаю від дітей ЗАПИТАНЬ. Про що хотілося би почути на уроках, чим захоплюються наші діти? Давайте спілкуватись і знаходити цікаві моменти у шкільному житті разом!

Що таке рефлексія??? Читаємо тут.





Немає коментарів:

Дописати коментар