середу, 17 вересня 2014 р.

Ведення зошитів

Шановні батьки!
Перевіряючи зошити,  кожного дня зустрічаюсь з типовими помилками у роботах наших дітей.  Отже, найчастіше виправляю при перевірці зошитів:

  • не позначена дата
  • не позначено, який вид роботи виконується ( вправа, задача, приклади, завдання...)
  • не відокремлюються класні і домашні роботи ( з математики  між ними має бути 4 клітинки, з української мови - 1 робочий рядок)
  • між датою і рядком, де позначена класна чи домашня робота пропущено більше 1 клітинки
  • між прикладами пропущена тільки 1 клітинка, або дві. А має бути - 3 клітинки
  • багато виправлень
  • вправа не закінчена... може бути недописане речення, або навіть, і слово
  • неохайність
  • вирвані аркуші
  • розтягнуті широкі букви
  • букви і цифри виходять за межі клітинки, або рядка
  • неправильний перенос слів з рядка на рядок
  • в одній клітинці написано дві цифри, має бути одна цифра в одній клітинці
  • відрізки накреслені ручкою, без лінійки, треба олівцем і під лінійку
  • назви відрізків позначаємо ручкою, не олівцем
  • іноді батьки вдома пишуть дату, а дитина виконує роботу... досить дивно виглядає, погодьтеся:)
Звертайте увагу дітей на червоний колір у зошиті. Діти мають розуміти, чому стоїть та чи інша позначка червоним коліром у перевіреній роботі. АНАЛІЗУЙТЕ всі роботи у зошитах. Хваліть, і підтримуйте дитину, якщо робота виконана згідно вимог. Підкажіть, зверніть увагу, як покращити виконані роботи, як позбутися "червоних вказівок"  вчителя про негаразди у зошитах. Якщо сумніваєтесь у тому, як правильно оформити роботу, дзвоніть ввечері:) Я підкажу. У другому семестрі за ведення зошита буде стояти ОКРЕМА оцінка. Недобре буде, якщо дитина звикне отримувати зошит з одними і тими помилками і не буде звертати на них уваги. Не страшно помилитись. Погано звикнути до помилок. 
Щоденники заповнюють БАТЬКИ чітким, зрозумілим дитині почерком. Особисто до кожного із вас звернулась минулої п'ятниці з проханням показати, як у щоденнику записують домашні завдання. На жаль,більшість учнів так і не орієнтуються, де саме записувати домашні завдання у шоденнику. Багато дітей чекають, поки я підійду і покажу рядок, у якому треба писати. Це забирає час уроку. Крім того, діти пишуть у рядочку, де має бути записане завдання, ще раз назву предмету, яка і без того вже записана. Я пишу  назву предмету на дошці, діти мають записати  у щоденнику ТІЛЬКИ ЗАВДАННЯ у відповідному рядку, А вони копіюють повністю запис з дошки. Цього не потрібно робити.  Наступного тижня я не буду мати можливість перевіряти, чи записані завдання так, як роблю це цього тижня. ДОПОМОЖІТЬ дітям орієнтуватися у днях тижня, рядках і записах у щоденнику.  Не забувайте ставити дату у щоденнику і підписувати його у кінці  навчального тижня.
19 вересня, у п'ятницю пишемо котрольну роботу з математики. Передивіться класну роботу у робочих зошитах за 17 вересня. Ми готувалися до роботи!!! Завдання не повинні стати несподіваними. Виконувати їх прийдеться САМОСТІЙНО. Налаштуйте дитину  на відповідальне ставлення до виконання контрольної роботи, 
Всім бажаю теплої осені, смачних яблук і затишних вихідних. 
 Щиро ваша, Т.Г.

3 коментарі:

  1. Тетяна Георгіївна, а таке питання: а якщо на приклад 2 стовпчики прикладів то між ними має бути 3 клітинки пропуску, але бувають приклади різні, то пропускати від приклада який найдовший 3 кл а тоді починати писати 2 стовпчик, чи від першого прикладу у пешому стовпчику пропускати 3 клітинки? Пробачте, можливо смішне питання)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Питання класне! І дуже добре, що Ви про це запитали! Значить, звертаєте на це увагу. Можливо, хтось думає, що це не так вже і важливо. Але я помітила таку особливість: хто дбає про порядок в оформленні, у того і з навчанням все гаразд. Тому з радістю вам відповідаю: краще, щоб залишилось більше клітинок між прикладами. Але,якщо буде дві клітинки у випадку, який ви навели, то це теж нормально. Погано, якщо дитина в такому випадку, як ви навели, пропустила замість трьох клітинок дві, і потім приклади "злилися" так, що між ними виявилися одна клітинка. Три-чотири кітинки -добре, дві клітинки - теж ще нормально, одна клітинка - ой!!!:)))

      Видалити
    2. Розраховуйте так, щоб між прикладами було не менше двох клітинок.

      Видалити