понеділок, 5 грудня 2016 р.

Година коду

Дорогі мої маленькі друзі!
У  середу, 7 грудня, наша школа стане учасником надзвичайної події - Години коду!
Ми з вами уже  опанували це навчальне середовище на уроках інформатики у 2 та 3 класах.  
У цьому навчальному році Годину коду запропоновано провести у школах Львова IT-спеціалістам. І до нашої школи теж завітає у середу такий спеціаліст, який разом  із вчителем інформатики проведе заняття для учнів 9-11 класів.  А у нас з вами є нагода потренуватися і теж спробувати свої сили. А раптом ми виконаємо завдання краще, ніж старшокласники?:) Все може бути! Досвід у нас вже є. 
Знайдіть своє прізвище за посиланням: https://studio.code.org/sections/VOUZHF
Заведіть пароль (таємне слово) для виконання завдань.  Таємне слово залишилось незмінним з тих часів, коли я вам його надавала у 2 класі. Якщо забули-загубили, напишіть мені на адресу: orlova@i.ua, або у повідомлення у соціальних мережах, де ми з вами зареєстровані. І я повідомлю ваш пароль для входу, який надає програма.
Якщо вашого прізвища немає, а ви хочете спробувати свої сили у програмуванні,  теж напишіть мені на цю адресу про своє бажання взяти участь у Годині коду. Я обов'язково долучу вас до нашої групи. 
Бажаю вам успіхів!!!

Карта Години коду знаходиться за цим посиланням:
https://hourofcode.com/ua/map
Знайдіть на карті наш навчальний заклад - СЗШ №77 м.Львова!

Година коду є одно-годинним вступом до інформатики, призначеним для демонстрації того, що кожен може опанувати основи програмування  і залучення учасників до сфери інформатики. Ця кампанія стала всесвітнім заходом визнання інформатики, починаючи з 1-годинних вправ з кодування, а далі поширюючись на інші події у спільноті. Перегляньте підручники та вправи. Ця масова кампанія підтримується більш, як 400 партнерами та 200000 вчителями з усього світу.

Учасники заходу, які успішно виконують завдання, отримають сертифікати!
До зустрічі на Годині коду у СЗШ №77 м.Львова




Немає коментарів:

Дописати коментар