суботу, 28 травня 2016 р.

Вітаємо вас від усього серця!

В суботу, 28 травня, учні нашого класу втретє мали змогу  подякувати Господу Богу за дар Євхаристії, а також за можливість Її постійного прийняття. Причиною цього стала урочистість Першого Святого Причастя наших дітей. Аня Дашкевич, Ігор Колодій, Данило-Артур Кріслатий та Захар Саварин   взяли  участь у Святій Літургії, приймаючи до своїх сердець Тіло і Кров Ісуса Христа. Вітаємо вас, дорогі діти, з цим важливим та щасливим у вашому житті Днем. Нехай береже вас Господь у всіх починаннях. Божого Благословення вам, дорогенькі!

ПЕРШЕ СВЯТЕ ПРИЧАСТЯ
Завітав Ісус до мене –
Сам Христос в Святім Причасті, 
Сам Предвічний поселився 
У моїй тілесній хатці. 
Я прийняв Його ласкаво: 
Щиро з серця сповідався. 
Потім в церкві всі співали –
Сам Христос мені всміхався. 
Згодом став я на коліна. 
Дзвони радісно дзвонили. 
Пастир наш за всіх молився, 
Ясно свічечки горіли. 
Раптом всі перехрестились: 
А отець підніс нам чашу, 
Всі додолу поклонились 
І чекали свого часу, 
Серце радісно тремтіло, 
І уста відчули щастя: 
Кров Христа і Боже Тіло –
Я прийняв Святе Причастя!









Немає коментарів:

Дописати коментар