Оскільки карантин був оголошений у другій половині дня і досить неочікувано, я не встигла учням дати поради щодо завдань, які бажано виконати під час тимчасового припинення навчальної діяльності. По закінченні карантину, очевидно, буде ущільнення деяких тем та відпрацювання пропущених уроків у інші дні. З метою розвантаження учнів у майбутньому пропоную деякі завдання для самостійного опрацювання з математики, української мови та літературного читання. Якщо будуть виникати питання, то можна задавати їх у коментарях до цього допису.
Математика: с. 91 - 93
Зверніть увагу на пояснення щодо письмового ( тобто у стовпчик) додавання двоцифрових чисел. Ця тема учням добре знайома. Сподіваюсь, що особливих труднощів виконання завдань не викличе.
№№ 593, 598 бажано виконати у зошитах письмово.
Не забувайте про задачі. Рекомендовані для виконання номери: 588, 594, 597
Українська мова: с.119 - 123
Продовжуємо вивчати іменники. Істоти і неістоти, власні і загальні назви. І ця тема не є новою для наших третьокласників. Матеріал їм добре знайомий.
Рекомендовані для виконання вправи: № 284, 287, 292
Літературне читання: с.93 - 99
Знайомимось з творчістю Леоніда Глібова
Вчимо напам'ять байку "Коник-стрибунець"
Бажаю міцного здоров'я всім-всім-всім!!!
Математика: с. 91 - 93
Зверніть увагу на пояснення щодо письмового ( тобто у стовпчик) додавання двоцифрових чисел. Ця тема учням добре знайома. Сподіваюсь, що особливих труднощів виконання завдань не викличе.
№№ 593, 598 бажано виконати у зошитах письмово.
Не забувайте про задачі. Рекомендовані для виконання номери: 588, 594, 597
Українська мова: с.119 - 123
Продовжуємо вивчати іменники. Істоти і неістоти, власні і загальні назви. І ця тема не є новою для наших третьокласників. Матеріал їм добре знайомий.
Рекомендовані для виконання вправи: № 284, 287, 292
Літературне читання: с.93 - 99
Знайомимось з творчістю Леоніда Глібова
Вчимо напам'ять байку "Коник-стрибунець"
Бажаю міцного здоров'я всім-всім-всім!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар