вівторок, 17 лютого 2015 р.

Мої домашні рибки

Друзі, хочу показати Вам своїх маленьких, швидкоплавних рибок! Їх у мене є сім, я усім їм дала імена.Дві червоні рибки я назвала так: Яскравна і Яскравний, тому що вони дуже гарні і мають червоний колір. Дві зелені рибки: Швидкоплавна і Швидкоплавний, тому що вони дуже швидко плавають. Коричневих рибок я назвала Тонна і Тонний, так назвала тому що вони тоненькі. А ще є одна без пари чорненька рибка, її я назвала Маскувальник, оскільки він завжди ховається біля фільтру і його не видно. Ваша Діана Байовська:)

1 коментар:

  1. Зараз уже майже ніч... Ти, Діаночко, напевне, уже у ліжечку, дивишся цікаві сни. А я читаю твою розповідь про рибок, і уявляю цей чудовий і казковий світ твоїх акваріумних мешканців. Як там у них затишно і красиво! Ти придумала чудові імена своїм улюбленцям. Впевнена, що ти будеш добре доглядати своїх рибок. А вони будуть тішити тебе і твоїх близьких красою і чарівністю. Дякую щиро, Діана, за цей чудовий допис у нашому блозі. Чекаємо наступних цікавих розповідей від Діани і всіх-всіх-всіх!

    ВідповістиВидалити