вівторок, 17 вересня 2013 р.

Уроки читання ( добукварний період) Як позначати схематично звуки у звуковій моделі слова




Звуки позначають так:
- приголосні тверді
= приголосні м"які
=: приголосні м"які подовжені
о голосні звуки

Звук [й] завжди м"який
         =
Буква Ї завжди позначає 2 звуки [й і]
                                                      =о
Букви Я, Ю Є позначають 2 звуки, коли стоять на початку складу:
мо-я  Я[йа] , за-я-ва, я-ма, об"-я-ва
             =о                                 =о
сто-ю, Ю-ра Ю[йу] , сі -м"ю  (після апострофа)
                        =о             =о
Є-ва, за-єць Є[йе]
                       =о
Приголосні перед і та ь -  м"які або пом"якшені,позначаються  =
Люда [л`уда]
=о-о
с я дь [с`ад`]
= о =
Буква щ позначає 2 звуки: [ш ч]
букви дз, дж позначають 1 звук
г е  д з ь  , б дж о л а
- о   =         -   -   о -  о
Голосних звуків 6: а,о у е і и
У слові стільки складів, скільки голосних звуків.

Перевірити знання дитини про вивчений матеріал можна за допомогою таких запитань:
  1. Пригадай, на які дві групи можна поділити всі звуки мовлення?
  2. Які звуки називають голосними?
  3. Як голосні звуки позначаються на схемі?
  4. Які звуки називаються приголосними?
  5. Чим вони відрізняються від голосних?
  6. Як вони позначаються на схемі?
  7. Чому приголосні звуки позначаються на схемі по-різному?

Немає коментарів:

Дописати коментар